«Η Αγγελίνα», Μήτσος Κασόλας

Σαώρη

Θεραπεύτρια Μαγικών Πλασμάτων
Προσωπικό λέσχης
Το βιβλίο δυστυχώς δεν έχει πέσει στα χέρια μου ακόμα. Έχει μεταφερθεί όμως στη μικρή οθόνη το 2005 σε σειρά με 19 επεισόδια και με λίγο αλλαγμένο τον τίτλο. «Ο θησαυρός της Αγγελίνας». Την έχει σκηνοθετήσει ο Τάσος Ψαρράς, που σκηνοθέτησε και τη σειρά «Καρυωτάκης», που όπως και η προαναφερθείσα έχουν προβληθεί και τα 2 στα κανάλια της ερτ. Το σενάριο είναι και αυτό επεξεργασμένο και διαμορφωμένο από τον σκηνοθέτη.
Η Ντίνα Κώνστα στο ρόλο της Αγγελίνας είναι αξιολάτρευτη. Ακόμα και χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλίο, η ίδια με την ερμηνεία της, τη ζωντάνια και τη σοφία που εκπέμπει στον ρόλο της, τον απογειώνει. Πέρα όμως από αυτήν την ιδιαίτερη ηθοποιό, στη σειρά εμφανίζονται και πολλοί γνωστοί νεαροί ηθοποιοί, αλλά και μεγαλύτεροι (όπως ο Λογοθέτης, ο Αρμένης κ.τ.λ.).

Περίληψη του βιβλίου από την περιγραφή της πρωτοπορίας:
Aπό ένα αθέατο τίποτα, λέγεται, πλάστηκε το σύμπαν και η γη που ιππεύουμε. Kαι η ζωή από ένα τίποτα. Aπό μια αόρατη σκόνη αστεριών. Kαι εδώ, πίσω απ αυτή την ιστορία, ένα τίποτα υπήρξε. Ένα όνειρο. Kαι ύστερα ένα τηλεφώνημα μ ένα μήνυμα που πολλαπλασιάστηκε από δεκάδες ανθρώπους, με συμπτώσεις πολλές που γεννάει η ζωή, η ανάγκη, η τύχη, η αγάπη και ο έρωτας. H φωτιά και η τρέλα. Ένα τηλεφώνημα λοιπόν που έγινε από την Aγγελίνα στον ηθοποιό Άγγελο Φιλοκτήτη, προαναγγέλλοντας σ αυτόν το θάνατό της, προκάλεσε όχι μόνο τη δική του μνήμη και πολλών άλλων αλλά και εκατοντάδες τηλεφωνήματα, που ακολούθησαν το δικό της το πρώτο, προς όλες σχεδόν τις χώρες της γης. Σπινθήρας αυτό για ν αλλάξει η ζωή του Άγγελου Φιλοκτήτη και η ζωή πολλών άλλων. Mόνο που συγχρόνως μ αυτές τις τηλεφωνικές επικοινωνίες (που πλήθαιναν όλο και πιο πολύ, όσο πλησίαζαν οι μέρες και οι ώρες που θα πέθαινε η Aγγελίνα και θ ανοιγόταν η διαθήκη της) γίνονταν και άλλες, ασύρματες αυτές. Mυστικές, μαντικές, μυστηριώδεις. Προκαλώντας επιθυμίες, όνειρα, συμφέροντα, συγκρούσεις, αποκαλύψεις μυστικών και σφοδρούς έρωτες, με πλαίσιο την Eλλάδα του χτες, του σήμερα κυρίως.
Οι τίτλοι αρχής.
 
Top