Όταν λέξεις συναντούν μουσική

Άγγελος Κ

Κοινωνός
Καλησπέρα σε όλους,

Τελευταία βασανίζει το μυαλό μου η ιδέα, κάποιοι από τους στίχους που συχνά σκαρώνω να γίνουν τραγούδια.
Αναρωτιέμαι το λοιπόν, αν υπάρχει κάποιος στη λέσχη που γνωρίζει να γράφει μουσική και επιθυμεί να συνεργαστούμε, σε ερασιτεχνικό πάντα επίπεδο.
Σε μια παλιότερη προσπάθεια που είχα κάνει με ένα φίλο, αλλά έμεινε τελικά μισή, κλίναμε προς το στυλ της μπαλάντας.
Φυσικά είμαι παντελώς άσχετος από μουσική.
Αν έχει λοιπόν κάποιος τη διάθεση, θα χαρώ να το συζητήσουμε.

Με σεβασμό :)

Άγγελε θα σου μιλήσω ως χημι... εεεε μουσικός!!!

Πρώτα απ΄ όλα θέλουμε τους στίχους σου για να εμπνευστούμε την μουσική.:)
Έπειτα τι στυλ θα ήθελες;; Κάτι σε έντεχνο, ροκ, ποπ, μπαλαντοειδοχατζηγιαννοτραγουδο ή κάτι άλλο;;;

Έχουμε επίσης στην Λέσχη και ένα πολύ καλό ενορχηστρωτή (αν και Μανάβης :)))) )...

Τα κομμάτια μετά τα θες σε παρτιτούρες για να κατοχυρώσεις πνευματικά δικαιώματα;;

Πως θα σου φαινόταν τέλος τα γυναικεία φωνητικά;;

Άγγελος Κ

Κοινωνός
Καλησπέρα Νικόλα και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου,

Ανάθεμά με κι αν ξέρω τι θέλω ή τι είναι τα περισσότερα από αυτά που γράφεις :P

Θέλω απλά να κάνουμε την πλάκα μας, να κοινοποιήσουμε κανένα τραγούδι στα social media κτλ.

Δεν ξέρω αν πρέπει να κατοχυρώσω δικαιώματα όσων αφορά τους στίχους καθώς έχουν δημοσιευτεί από το 2013.. ίσως σε αδημοσίευτους μόνο.

Φυσικά ο ενορχηστρωτής καθώς και τα γυναικεία φωνητικά είναι ευπρόσδεκτα ;)

Οκ καταλαβαίνω!!!

Σε πρώτη φάση στείλε ένα δείγμα να το επεξεργαστούμε και να σου στείλουμε τα αποτελέσματα!!!:ναι:

Αν σου αρέσει πάμε παρά κάτω αλλιώς μπορείς να μας κόψεις την καλημέρα!!:τρέχω:

Άγγελος Κ

Κοινωνός
Εμπνεύσου λοιπόν (http://kalamoutsos.blogspot.gr/2014/08/blog-post.html) :))
Φυσικά μπορώ να κάνω αλλαγές χάριν προσαρμογής με τη μουσική.

Κι αν γίνει τούτο τραγούδι, πρώτα θα μπει σ' αυτό το νήμα!!!

εκτός αν φτάσουμε στην περίπτωση της καλημέρας που ανέφερες :P

Σάσεναχ

Κοινωνός