Αχαιοί ή Τρώες και γιατί;

Ποιούς υποστηρίζεις στον... Τρωικό Πόλεμο; :ρ

  • τους Αχαιούς

    Votes: 12 34,3%
  • τους Τρώες

    Votes: 12 34,3%
  • είμαι ουδέτερος

    Votes: 11 31,4%

  • Total voters
    35
Όποτε μαλώνουμε με την αδερφή μου για αυτό το θέμα για αυτό το θέμα μου λέει (αστειευόμενη) : «Και εφτά χρόνια στην Καλυψώ τι έκανε;» :φρύδια: :χαχα:
 
Last edited:

Αζέλμα

New member
Α, όχι Αζέλμα θα τον δικαιολογήσουμε κιόλας! Εφόσον είχε γυναίκα έπρεπε να μείνει άμεμπτος!
C'mon, 20 χρονια αγωνα και ταλαιπωριας, 2-3 ημιθεες καλλονες που του την επεφταν ηταν τα μονα καλα που του συνεβησαν! Απαιτω λιγη δικαιοσυνη!
Και απαιτω επισης καποιος να ανεβασει το επιπεδο του νηματος, φοβαμαι πως το εχουμε ριξει απελπιστικα.:))
 
Και απαιτω επισης καποιος να ανεβασει το επιπεδο του νηματος, φοβαμαι πως το εχουμε ριξει απελπιστικα.:))
Το σκέφτηκα κι εγώ... Το μόνο που σώζει την κατάσταση είναι ότι το νήμα βρίσκεται στα "διάφορα άσχετα". Πάλι καλά!
 

Αζέλμα

New member
Ας υποθεσουμε τοτε πως το νημα δε σωζεται
Οντι, δεν ειναι περιεργο που εγω, αν και κορίτσι (δε λεω ακομη γυναικα, θα ηταν αστειο), δικαιολογω απολυτα τον Οδυσσεα, ακομη κι αν προσπαθησω να φανταστω τον εαυτο μου στη θεση της Πηνελοπης, ενω εσυ το αντιθετο; Ειμαστε πολυ στραβοι.
 

Κόρτο Μαλτέζε

Μεγάλος Βεζίρης της Βαγδάτης
Staff member
Αυτό δεν είναι νήμα για φόρουμ φίλων της λογοτεχνίας αλλά από το σάιτ του Λοιπόν (ή του ΟΚ) της Εποχής του Χαλκού (και καλό είναι να μην κρίνουμε τα οικογενειακά και τα ερωτικά ήθη μιας εποχής που έχει παρέλθει εδώ και 3000 χρόνια με βάση τα σημερινά δεδομένα)
 
Αυτό δεν είναι νήμα για φόρουμ φίλων της λογοτεχνίας αλλά από το σάιτ του Λοιπόν (ή του ΟΚ) της Εποχής του Χαλκού (και καλό είναι να μην κρίνουμε τα οικογενειακά και τα ερωτικά ήθη μιας εποχής που έχει παρέλθει εδώ και 3000 χρόνια με βάση τα σημερινά δεδομένα)
Δίκιο έχεις Κόρτο Μαλτέζε... παραφέρθηκα! :συγνώμη:
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Staff member
μάλλον έκλινα προς τους Αχαιούς, παλιότερα, μάλλον γιατί ταυτιζόμουν με το ότι ξεκινούσαν από τον Ελλαδικό χώρο (και είχαν και το δίκιο με το μέρος τους.. μα να τους κλέψουν την γυναίκα;! :ρ ) αλλά φυσικά, τώρα πλέον, είμαι ουδέτερος απέναντι σε αυτόν τον άγνωστο και μακρινό πόλεμο.
 
συμφωνω με τον φαρο

τωρα οι πρωτες μου σκεψεις για συμπαθεια πανε σε εκτορα ,αχιλλεα
ψιλοφλωρια μου μυριζεται σε παρη , τηλεμαχο
αδικημενη φιγουρα η κασσανδρα, τα ελεγε αλλα δεν την ακουγανε

@κορτο, το λοιπον της εποχης του χαλκου ;; :χαχα:
 

Αζέλμα

New member
Οδυσσέας και Πηνελόπη - μια σχέση ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης
... ή μήπως ΟΧΙ;"
"Μύθος ή αλήθεια; Ο βασιλιάς της Ιθάκης διασκεδάζει σε ξένα λιμάνια"
Βέβαια, κι εγώ πιστεύω πως κανείς δεν είναι ο απόλυτος καλός και δίκαιος σ'αυτόν τον πόλεμο, αφού το θέμα είναι να καταλάβουμε πως ο πόλεμος φέρνει μόνο κακά. Δεν είμαι σίγουρη αν όντως αυτό είναι το ηθικό δίδαγμα, αλλά θα έβγαζε νόημα...
 
Βρε παιδιά, μη χτυπάτε όλοι μαζί τον Οδυσσέα. Βασιλιάς, πολεμιστής, κατακτητής καριέρας ήταν και όπως κάθε επάγγελμα είχε κι αυτό τα τυχερά του. Και τι να έκανε ο δύστυχος; με το ζόρι τον πήραν μαζί οι Αχαιοί, έκανε λοιπόν τα πικρά γλυκά, σκέφτηκε "οτι κερδίσουμε από την υπόθεση" (σε εμπειρία και θησαυρούς) και ρίχτηκε στην περιπέτεια. Για την Πηνελόπη δε μπορούμε να πούμε τίποτα γιατί δεν υπήρχαν τότε μεσημεριανάδικα να κάνουν φύλλο και φτερό τη ζωή των σταρ, δεν υπήρχε το ΟΚ που αναφέρατε παραπάνω (μα τίποτα δεν είχαν κι αυτοί!) και μια και ο ποιητής σιωπά την κατατάσσω στα συμπαθή πρόσωπα του έπους. Άλλος συμπαθής ήρωας είναι ο Έκτορας, μου αρέσει πολύ η σκηνή με την Ανδρομάχη και τον μικρό Αστυάνακτα την παραμονή της μάχης. Για την Κασσάνδρα τι να πώ; Τα 'θελε και τα 'παθε. Εδώ μ' έναν απλό υπάλληλο αρνιέσαι να βγεις ραντεβού και σου κάνει τη ζωή πατίνι θα την άφηνε ολόκληρος Απόλλωνας να τον απαρνηθεί ατιμώρητη; Όσο για την Ελένη μην ακούω χαζά πως την έκλεψαν, μόλις είδε τον Πάρη σήκωσε τα ασημικά και από 'δω παν και οι άλλοι κι έμεινε ο Μενέλαος να μετράει τη λινοθήκη και να του βγαίνει λειψή.
 

Κόρτο Μαλτέζε

Μεγάλος Βεζίρης της Βαγδάτης
Staff member
Βασικά για να δούμε την ιστορία λίγο ρεαλιστικά ο Οδυσσέας βλέπει την παρέα (Αχιλλέα, Μενέλαο, Αγαμέμνονα και τα άλλα παιδιά) να φτάνει οπότε ενθυμούμενος τι είχε γίνει την προηγούμενη φορά που είχαν πάει για μπύρες οπότε έκανε τον παλαβό και καλά ότι είχε ακόμα πονοκέφαλο, και άρχισε να οργώνει το χωράφι, οι άλλοι έβαλαν στη μέση το παιδί: "Τι πατέρας είσαι εσύ να σε κάνει ότι θέλει το Πηνελοπάκι, τι πρότυπο θα δόσεις στο γιο σου,ως και τα πιάτα θα της πλένεις στο τέλος, Άντε να βγούμε να παρηγορήσουμε και το Μενέλαο που του πήρε τη γκόμενα ο Πάρης (μα επιτρέπεις σε τύπο με τέτοιο όνομα να μείνει μόνος με τη γυναίκα σου; )" πες πες τον ψήσανε και πήγαν στην Αυλίδα για σουβλάκια και μπύρες.

Μετά τις πρώτες 532 μπύρες (έκαστος) αποφασίσανε να πάνε στην Τροία να κάνουνε τσαμπουκά για να υπερασπιστούν το μέτωπο του Μενελάου, άλλωστε οι περισσότεροι είχαν από "μια ρομαντική σχέση" με την Ελένη προ του γάμου της μετά του Μενελάου και όσο να'ναι τους έκαιγε το ότι την κοπάνησε με το νεαρούδι (όσο να 'ναι είχαν περάσει και τα 35). Σε αυτό το σημείο μπαίνει στη μέση η Κλυταιμνήστρα που ως αδερφή της Ελένης της έκανε πλάτες. "Και πάλι από την αστυνομία θα σας μαζεύουμε, η πρώτη είναι ή η τελευταία, μαμούχαλος είναι ο Πάρης θα γυρίσει πίσω μόνη της, πώς κάνετε έτσι αφού έτσι κι αλλιώς ο Μενέλαος τα Χριστούγεννα δουλεύει τάρανδος στου Άη Βασίλη κτλ" και όταν είδε ότι οι άλλοι εκτός από μεθυσμένοι είναι και ανένδοτοι έβαλε μπροστά την κόρη της την Ιφιγένεια αλλά ο Αγαμέμνονας λέει "Εμείς στην οικογένειά μας για ένα κούτελο ζούμε και αν είναι για το κούτελο του αδερφού μου και την κόρη μου τη σφάζω (η περιβόητη θυσία της Ιφιγένειας που παραφουσκώσανε τα μεσημεριανάδικα και ο Ευριπίδης)" οπότε και η Κλυταιμνήστρα του διακόσμησε το κούτελο με τον Αίγισθο ώστε να είναι ασορτί με τον αδερφό του.

Φτάνουν στην Τροία και άρχισαν τις λογομαχίες με τους Τρώες "Άβγαλτο είναι το παιδί από τα πρόβατα κατέβηκε, του κουνήθηκε και η σουσουράδα... και να το λύσουμε φιλικά το πράμα, δε έγινε και τίποτις..." Αλλά οι άλλοι κάνανε ντου, πιάστηκαν και στα χέρια, τις φάγανε για αρχή οι μεθυσμένοι Αχαιοί και τους πήρε ο ύπνος στην άμμο. όταν συνήλθαν άρχισαν να σκέφτονται πώς θα γυρίσουν πίσω που αφενός οι γυναίκες τους θα μουρμουρίζουν για τα επόμενα 3 χρόνια και οι υπόλοιποι στο χωριό θα τους πάρουν στο ψιλό οπότε την άραξαν έξω από την Τροία κάμποσο καιρό περιμένοντας την Ελένη να αλλάξει γνώμη. Καμιά φορά αν ξεμονάχιαζαν οι Τρώες κανένα Αχαιό τον κάνανε τ' αλατιού, όπως και οι Αχαιοί λεβέντες κανένα Τρώα, αργότερα ήρθε και ο Όμηρος που εξιστόρησε την ιστορία σε φάση "οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική" κτλ. Σιγά σιγά όμως και λόγω διάφορων γκομενοδουλειών μεταξύ των Αχαιών άρχισαν να μαλώνουν και μεταξύ οπότε έκαναν το μεγάλο ντου τα έκαναν λαμπόγυαλο στην Τροία, επέστρεψε στον Μενέλαο η Ελένη για να τον κερατώνει εντός έδρας, μολύνθηκε η πληγή στη φτέρνα του Αχιλλέα που τα τίναξε από αυτό και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

Όλοι; Όχι όλοι! ο Οδυσσέας άρχισε να σκέφτεται την επιστροφή στο σπίτι. Ποιος αντέχει τη ρουτίνα. Σπίτι δουλειά, δουλεία σπίτι. Το μωρό να κλαίει, η γυναίκα να γκρινιάζει, στο γραφείο ο διευθυντής να τον κοιτάει με μισό μάτι, οπότε και αυτός την κοπάνησε και πήγε στην Ολλανδία. Πάρτυ, ναρκωτικά, γυναίκες, ποτά... έτσι πέρασαν άλλα 10 χρόνια, ώσπου ο Οδυσσέας κατάλαβε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να ζει έτσι για πάντα, όταν του έδωσε τα παπούτσι στο χέρι η Ναυσικά, κατάλαβε πόσο του είχε λείψει η γυναικούλα, το σπιτάκι του, ο σκύλος του, ο γιος του και φυσικά η μαμά του. Φυσικά επιστρέφοντας στην Ιθάκη δε μπορούσε να τα πει όλα αυτά στην Πηνελόπη, οπότε άρχισε να λέει για Λαιστρυγόνες και για Κύκλωπες για να καλύψει και τους συχωριανούς του που έμειναν στην Ολλανδία. Η Πηνελόπη πίστεψε την ρεαλιστική και αληθινή του εξιστόρηση και καθώς και η ίδια πλέον διεύθυνε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής για μοναχικούς νέους (γνωστούς και ως μνηστήρες στην αργκό της εποχής) του εξήγησε ότι με τους 100 περίπου νέους που φιλοξενούσε εκείνη την περίοδο δεν υπήρχε καμιά σαρκική σχέση, πράγμα που όπως ήταν φυσικό ο Οδυσσέας πίστεψε και πούλησε τα δικαιώματα της ιστορίας στον Όμηρο. Το τραγικό της υπόθεσης ήταν ότι ο Οδυσσέας δεν μπόρεσε να δει την μαμά του. Είχε πεθάνει πριν επιστρέψει στην Ιθάκη.

Αυτά προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας.
 
Άντε πάλι, τρεις μέρες έλειψα και έγινε το σώσε πάλι εδώ μέσα! :ρ

Πάντως απ'ότι θυμάμαι, μη νομίζεται ότι ο κύριος Οδυσσέας 'οταν γύρισε στην Ιθάκη έκατσε σαν συνταξιούχος να απολαύσει με την γυναικούλα του τα γηρατειά. Την ξανακοπάνησε..!

(Ισχνή προσπάθεια να συμπληρώσω την ιστορία του Κόρτο :)))))
 
Ναι είχα κάνει και μια παρουσίαση για την Ελένη και είπα για το «Ελένης Εγκώμιον» (η οποία εργασία δεν προβλήθηκε γιατί δεν μας έφταναν τα μαθήματα!!!! :οργή:, :κατάρα!: )
 
Έχει Μακεδόνα όμως δεν θεωρούνταν Έλληνες τότε.... (όμως ο Μέγας Αλέξανδρος,όπως διαβάζω τώρα, ενοποίησε τη Ελλάδα με τη Μακεδονία σε μια μεγάλη Αυτοκρατορία...) Τελικά αν διαβάσεις μόνος τους ιστορικούς τα καταλαβαίνεις καλύτερα από τη στεγνή ιστορία του σχολείου. :)
 
Top