Η ζωή (μας) την εποχή του Κορωνοϊού

@Καστάλια μακάρι να μην έχουν παρενέργειες οι άνθρωποι το εύχομαι, απλά μην νομίζεις ότι παρενέργειες συμβαίνουν πάντα την επόμενη μέρα απο τη χορήγηση υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν παρενέργειες μετά απο μήνες ή χρόνια...
@Βασίλισσα συμφωνώ μαζί σου
 
Last edited:
Από κει και πέρα, ξανά, ο καθένας διαλέγει τους αριθμούς που θέλει και τους ερμηνεύει όπως του αρέσει. Άλλοι πιστεύουν όλους τους Οργανισμούς Υγείας των χωρών ανά τον κόσμο που δίνουν άδεια να κυκλοφορήσουν τα εμβόλια μόνο βάσει εμπεριστατωμένων στοιχείων, άλλοι πιστεύουν μεμονωμένους εφετζήδες γιατρούς.
Καστάλια συμφωνώ μαζί σου μέχρι κεραίας.
Παρ' όλα αυτά δεν υπάρχει κανένας λόγος να εξηγούμε ξανά και ξανά πράγματα τα οποία στην επιστημονική κοινότητα θεωρούνται θεμελιώδεις αρχές. Ούτε να μπαίνουμε σε ατέρμονες συζητήσεις για έρευνα με άτομα που δεν έχουν περάσει ούτε απ' έξω από ερευνητικό κέντρο. Είναι απλά χάσιμο χρόνου.
Η επιστήμη δεν λειτουργεί με προσωπικές εμπειρίες ούτε με αερολογίες.
Ο FDA, ο ΠΟΥ και τέτοιοι παρόμοιοι οργανισμοί δεν είναι καφενεία που ο καθένας λέει την γνώμη του, ούτε σκοτεινά κέντρα αποφάσεων. Κι αυτό το λέω εκ πείρας. Τώρα, όπως ήδη είπαμε ο καθένας βλέπει, κρίνει, αποφασίζει όπως θέλει και όσο μπορεί.
 

Αντέρωτας

Ξωτικό του Φωτός
Προσωπικό λέσχης
Υπαρξιακο, εκτος θεματος των παραπανω:

ασχετως αν εμεις οι λογικα mainstream πολιτες, τη χλευαζουμε ή αν απλα τη σεβομαστε σαν αποψη των πλανεμενων συμπολιτων μας, αναρωτιεμαι αν η συνωμοσιολογια ειναι μια υγιης αντιδραση της ανθρωποτητας.

Καταρχας εγω θεωρω, οπως ειπα και πριν, οτι ειναι προιον διαφορων παραγοντων: των πολιτικων ανησυχιων του 20ου αιωνα, ποριον χειραγωγησης, αλλα και σαν συστημα κατα τη γνωμη μου παρομοιαζει τη γενεση θρησκειων και μυθολογιων (αν θελετε να το αναλυσω σε επομενο σεμιναριο)

Το αφηγημα της πανδημιας εφερε επιτελους αυτες τις πεποιθησεις στο προσκηνιο. Δηλ. οκ εισαι ελευθερος να πιστευεις οτι ο Χιτλερ ηταν σαυρανθρωπος απο την Ατλαντιδα. Αλλα να πιστευεις οτι θα γινεις σαυρανθρωπος αν φορας μασκα, τοτε γινεσαι καπως επικινδυνος, και ας πουμε την αληθεια, ισως καποιος ανθρωπος να ζουσε σημερα αν ο κουμπαρος του δεν ανεβαζε φεικ νιουζ στο λογαριασμο του στο φειςμπουκ

Επανερχομαι ομως στο αρχικο μου υπαρξιακο: περα απο τη γραφικοτητα εως επικινδυνοτητα, πλεον, τετοιων ακραιων πεποιθησεων, ειναι υγιες να υπαρχουν; Αν δεν υπηρχε συνωμοσιολογια, ο κοσμος μας θα ηταν καλυτερος ή χειροτερος; Το να λεει ο ΟΗΕ, ο ΠΟΥ, η ΕΕ, το ΝΑΤΟ, η ΟΥΝΕΣΚΟ ενα "κιχ", και μια σκεπτικιστικη, αντιδραστικη φωνη να πεταγεται παντα (σαν το ΚΚΕ) και να κανει μονιμη "αντιπολιτευση" (εστω και με παραλογο αφηγημα), ειναι καλο η κακο;

Αν δεν υπηρχε αρνητισμος και σκεπτικισμος, τωρα ισως ολοι θα ειχαμε εμβολιαστει, και θα ειχε ληξει η πανδημια (λογικα, υποθετω). Αλλα απο την αλλη αυτο θα σημαινει οτι θα ημασταν τυφλα προβατα.

Δεν ξερω αν το "τζιπακι" θα ηταν καλο ή κακο, αν ειναι Αποκαλυπτικό ή οχι, αλλα πιστευω οτι αν δεν υπηρχαν οι αρνητικες φωνες των συνωμοσιολογων, θα ειχε περασει εδω και πολλα χρονια.
 
Last edited:
@Αντέρωτας ενδιαφέρον θέμα θέτεις. Καταρχήν η συνωμοσιολογία δεν είναι φρέσκα σταφύλια (είναι περσινά ξινά). Υπάρχει, "εξ από ανέκαθεν" που έλεγε και κάποιος, με την ίδια ένταση, την ίδια απήχηση, το ίδιο πλατύ κοινό. Παραπέμπω σε τρία αναγνώσματα του Ουμπέρτο Έκο που το αποτυπώνουν πολύ καλά αυτό: 1. Το εκκρεμές του Φουκώ, 2. Το κοιμητήριο της Πράγας και ολίγον από το 3. Όνομα του Ρόδου.
Εκείνο που έχει ενδιαφέρον / μυστήριο και που θα περίμενε κανείς, είναι σε αιώνες ορθολογισμού, πληροφόρησης και μόρφωσης, αυτή να μειώνεται, να περνά ύφεση. Δεν βρίσκω όμως κάποια συσχέτιση της συνωμοσιολογίας με αυτό.
Αυτό συμβαίνει διότι είναι συνυφασμένη (σε μεγάλο βαθμό) με αυτό που ορίζει ο Τσίπολα ως ανθρώπινη βλακεία. Η ανθρώπινη βλακεία σύμφωνα με τον Τσίπολά παραμένει αμετάβλητη, ανεξαρτήτως συνθηκών.
Προσωπική άποψη είναι πως δεν υπάρχει τίποτε καλό ή θετικό σε ό,τι στερείται λογικής. Ως εκ τούτου δεν μπορώ να βρω έστω και ένα θετικό στη συνωμοσιολογία -ούτε πιστεύω ότι έχει κάποια θετική επίδραση στον άνθρωπο ή την κοινωνία ή ότι ενδεχομένως εμποδίζει κάποια "σκοτεινά κέντρα" να κάνουν ανέμελα τη δουλειά τους.
Ούτε τζιπάκια, ούτε τίποτε εμποδίζουν να περάσει - εάν υποτεθεί ότι κάποιος ήθελε να τα περάσει. Απεναντίας είναι μια μεταδοτική ασθένεια της ανθρώπινης βλακείας - η οποία σημειωτέον είναι το μόνο ακαταμάχητο όπλο που υπάρχει. Την κακία ή τη διαστροφή μπορεί κάποιος να την αντιμετωπίσει, να την περιορίσει, να την πολεμήσει, διότι έχει συγκεκριμένη λογική (τη λογική του ότι θέλω να προξενήσω κακό / πόνο για να ωφεληθώ / να πάρω ικανοποίηση). Αντιθέτως αδύνατο και ο πιο οργανωμένος νους να αντιταχθεί στην ανθρώπινη βλακεία, διότι δεν ακολουθεί κανένα pattern και εκτός των άλλων είναι διάχυτη σε όλα τα κοινωνικοοικονομικά στρώματα (ακόμα και στα κέντρα αποφάσεων - ή μήπως πιστεύει κανείς ότι αυτοί που αποφασίζουν είναι πάντοτε φωστήρες;) Αλλά ακόμα και εάν δεν είναι στα κέντρα των αποφάσεων αποτελούν- οι φορείς (της ανθρώπινης βλακείας) - συχνά μια κρίσιμη μάζα που είναι αδύνατο να αγνοήσει κανείς και που διαμορφώνει τα πράγματα σε μεγάλο βαθμό (κάντε μία γύρα στο τι ηγέτες έχουν εκλέξει δημοκρατικά, μέχρι και προσφάτως ή ακόμα στο παρόν, πολλά και ισχυρά κράτη).
Οπότε @Αντέρωτας από "εμένα είναι ΟΧΙ" (σε κάποιο ριάλιτι τηλεπαιχνίδι δεν το λένε αυτό στην κριτική επιτροπή;)
 
Σχετικά με τη συνωμοσιολογία θα πω μόνο αυτό. Είναι το καταφύγιο του κάθε ημιμαθούς ή του κάθε αδαή, ο οποίος αδυνατεί να καταλάβει και να δεχτεί πως υπάρχουν πράγματα που δεν μπορεί να κατανοήσει και να εμβαθύνει σε αυτά, μιας και του λείπει το θεωρητικό υπόβαθρο. Να δεχτεί δηλαδή, πως από τη στιγμή που δεν έχει γνώση δεν πρέπει να έχει και γνώμη.

Με την πανδημία και με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης δυστυχώς αυτές οι γραφικές απόψεις, άρχισαν να εξαπλώνονται και να επηρεάζουν αρκετό κόσμο. Σε μια εποχή που ο καθένας μπορεί να γράψει μια ανοησία και να πάρει "λάικ" από κάποιους άσχετους ήταν λογικό αυτό και αναμενόμενο.

Για τον ημιμαθή είναι πιο εύκολο να καταλήξει στο συμπέρασμα πως οι κυβερνήσεις "κάτι μας κρύβουν" για τον κορονοιό, παρά να καθίσει να αναλογιστεί πως οι γνώσεις του δε φτάνουν (δλδ είναι άσχετος) για να κατανοήσει τι θα πει γονιδίωμα, ιός, πανδημία, εμβόλιο, mRNa κ.ο.κ. Ο εύκολος δρόμος είναι η συνωμοσιολογία και αυτόν επιλέγει. Μέχρι χθες δεν ήξερε τη διαφορά ιού με βακτήριο, αλλά σε ένα μικρό χρονικό διάστημα το έμαθε και μάλιστα αμφισβητεί έρευνες και μελέτες ανθρώπων που έχουν χύσει ιδρώτα πάνω σε βιβλιογραφίες και πειράματα.

Πριν μερικά χρόνια ήταν απλά γραφικοί. Τώρα όπως έχει αποδειχτεί πλέον είναι και επικίνδυνοι.
Μέσα στην μικρότητα και ασχετοσύνη τους εν τέλει μπορούν να κάνουν ζημιά και δυστυχώς όπως είπε και ο Κρίτων δεν είναι και εύκολο να τους περιορίσεις. Εντυπωσιάζονται από τη διαφορετική άποψη, όχι από αυτή καθαυτή την άποψη αλλά από το πρόσωπο που την εκφέρει.

Θυμάμαι κάτι εκπομπές που είχε παλιά ο Χαρδαβέλας που η θεματολογία τους ήταν απλά για γέλια, πολλοί από τους απίθανους τύπους του πάνελ ήταν καθηγητές και παρ' όλα αυτά ξεστόμιζαν τη μια βλακεία πίσω από την άλλη. Ο γνήσιος συνωμοσιολογός θα σταθεί στο καθηγητής ( που δεν είναι ο ίδιος) και θα βάλει σε δεύτερη μοίρα την μπαρούφα.
Για να μην πω για τα βιβλία της Ναόμι Κλάιν που θεωρούνται κάτι βιβλία τύπου Λιακόπουλου, και όσοι τα διάβαζαν νόμιζαν πως είχαν αποκτήσει σε μερικές μέρες πτυχίο, μάστερ και διδακτορικό στα οικονομικά και βέβαια είχαν κατανοήσει πως δουλεύει η παγκόσμια οικονομία και εν τέλει ποιά είναι η λύση για την κρίση.

Οπότε πίνουμε μια φραπελιά στην υγειά τους και ευτυχώς πριν πολλά χρόνια τα είχε πει ο μπαρμπά-Κάρολος για τη φυσική επιλογή κι όλα καλά.
 
Οπότε πίνουμε μια φραπελιά στην υγειά τους και ευτυχώς πριν πολλά χρόνια τα είχε πει ο μπαρμπά-Κάρολος για τη φυσική επιλογή κι όλα καλά.
Ο μπαρμπα-Κάρολος, εάν ζούσε το σήμερα, σίγουρα θα έκανε πολύ ενδιαφέρουσες επικαιροποιήσεις της θεωρίας του. Θα έβαζε μέσα και το ρόλο των επιδημιών στη φυσική επιλογή, όχι όμως στην επιβίωση του πιο καλά προσαρμοσμένου (Survival of the fittest), αλλά του λιγότερο ηλίθιου. Διότι κατά τα άλλα, αυτή τη στιγμή, o ηλίθιος είναι τόσο πιο καλά προσαρμοσμένος στην εποχή (ο μη ηλίθιος υποφέρει από την ηλιθιότητα του ηλίθιου ενώ το αντίστροφο δεν ισχύει). Ή θα ερμήνευε την επιδημία ως αλλαγή της πίεσης φυσικής επιλογής για να απαλλαγεί από κάτι που μέχρι τώρα φαινόταν πιο καλά προσαρμοσμένο (τον ηλίθιο).
 
Μπαινω σφήνα στην πολύ ενδιαφέροουσα κουβεντα περι κορονοϊου, στην οποία δεν εχω διαθεση να συμμετάσχω, γιατι νιωθω να γυροφέρνω τα αυτονόητα και προτιμώ να σταθώ στα περι συνωμοσιολογίας κλπ κλπ
Αφενός:
Παραπέμπω σε τρία αναγνώσματα του Ουμπέρτο Έκο που το αποτυπώνουν πολύ καλά αυτό: 1. Το εκκρεμές του Φουκώ,
High five!!
Πέρα απο το αυταπόδεικτο του βιβλίου, αν ζουσε ακόμη το μεγαλυτερο τρολ κατα της συνωμοσιολογίας, θα μας χαριζε στιγμές και κείμενα απειρου κάλλους.
Εκείνο που έχει ενδιαφέρον / μυστήριο και που θα περίμενε κανείς, είναι σε αιώνες ορθολογισμού, πληροφόρησης και μόρφωσης, αυτή να μειώνεται, να περνά ύφεση.
Κι όμως, ενω ειναι εγγενης η αντιφαση που κρύβει αυτή η διαπίστωση, κάτσε και σκέψου το εξής:
Οποια θεωρία συνωμοσιολογίας κι αν πιάσεις, όποια, απο κεινες που αναφέρονται σε ενα γεγονός, απο τις συστημικές, απο τις ολιστικες (που λέει και μία, δεν την ξέρεις :))))) αναλογισου την ιδιοσυστασία της:
1. Επιστημονικό ή/και επιστημονικόφανές λεξιλόγιο
2. Λογικοφανή επιχειρηματολογία/εικοτολογία (κι εκεί ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα)
3. Αποτελεί εναλλακτική ανταπάντηση αντιδρασης
4. Ειναι βολικές και χρηστικές, η κατανόησή τους σπανίως απαιτει κόπο και χρόνο, ενώ την ίδια στιγμή κάνει άρση της (όποιας) προσωπικης ευθυνης.

Απο την άλλη, η φυσική τάση των ανθρώπων να συνδέουν τα ασυνδετα πάση θυσία (κοινώς apophenia:))))), η ανάγκη αποδειξης οτι ξερεις κάτι παραπανω απο τον διπλανό σου και δεν τρως σανό, η επισης ανεκδιήγητη αναγκη μας να εχουμε άποπΨη για όλα, μα για όλα, ταυτόχρονα η μη εξοικείωση του sapiens να ανιχνευει την αληθεια (ή την απουσία της) μέσα απο ψευδή πρότυπα (δεν τα λεω εγω αυτά, οι ψυχ τα λενε) καθώς και η ριζωμένη πεποίθηση οτι ενα σημαινον αιτιατό πρέπει να εκπορευται (σαν το αγιο πνευμα, ενα πράμα) απο εξισου σημαινουσα αιτία (δηλαδή, Ντόινγκ!), οτι κανεις ποτέ δεν ρωτάει "Ναι, αλλά γιατί;", βοηθούν πάρα πάρα πολύ στη διαδοση αυτών των θεωριων, στην πίστη σε αστικόυς μύθους κλπ κλπ.

Αυτό συμβαίνει διότι είναι συνυφασμένη (σε μεγάλο βαθμό) με αυτό που ορίζει ο Τσίπολα ως ανθρώπινη βλακεία.
Low five εδω!!
Αντιθέτως αδύνατο και ο πιο οργανωμένος νους να αντιταχθεί στην ανθρώπινη βλακεία, διότι δεν ακολουθεί κανένα pattern
και άλλα πέντε εδω :)))).
 

Αντέρωτας

Ξωτικό του Φωτός
Προσωπικό λέσχης
Ο μπαρμπα-Κάρολος, εάν ζούσε το σήμερα, σίγουρα θα έκανε πολύ ενδιαφέρουσες επικαιροποιήσεις της θεωρίας του. Θα έβαζε μέσα και το ρόλο των επιδημιών στη φυσική επιλογή, όχι όμως στην επιβίωση του πιο καλά προσαρμοσμένου (Survival of the fittest), αλλά του λιγότερο ηλίθιου. Διότι κατά τα άλλα, αυτή τη στιγμή, o ηλίθιος είναι τόσο πιο καλά προσαρμοσμένος στην εποχή (ο μη ηλίθιος υποφέρει από την ηλιθιότητα του ηλίθιου ενώ το αντίστροφο δεν ισχύει). Ή θα ερμήνευε την επιδημία ως αλλαγή της πίεσης φυσικής επιλογής για να απαλλαγεί από κάτι που μέχρι τώρα φαινόταν πιο καλά προσαρμοσμένο (τον ηλίθιο).
Η θεωρια του Καρολου καταρριπτεται αν σκεφτεις το οτι τοσοι αρνητες και συνωμοσιολογοι εχουν παιδια και ασκουν πανω τους τις θεωριες τους (δεν τους φορανε μασκα για να πανε σχολειο κλπ).

Δηλ συμφωνα με τη θεωρια του Καρολου, ο μελισσουλος και η μελισσουλα, ο μαιμουδιτσος και η μαιουδιτσα, ο συνωμοσιολογος με τη συνωμοσιολογουλα μπορουν να ζευγαρωσουν και να κανουν συνωμοσιολογακια. (Ο Αντερωτας με την Αντερωτουλα που ειναι ενα τσικ πιο φυσιολογικος, δε μπορει)
 
Ίσως μια καλή λύση θα ήταν πέρα απο τα μπλοκαρισματα λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης ή βίντεο που δείχνουν κάτι που δεν αρέσει στο σύστημα ή το θεωρεί επικίνδυνο, να φυλακιζονται ή να εκτελούνται σαν έσχατη λύση όσοι έχουν διαφορετική άποψη ή που αμφισβητούν το τέλειο σύστημα οικονομίας, υγείας, κοινωνικής πρόνοιας κλπ κλπ Έτσι θα μπορούσε να απαλλαγεί η ανθρωπότητα απο τα παράσιτα της κοινωνίας και θα φτιάχνατε μια τέλεια κοινωνία, απαλλαγμένη απο ηλιθιους ή οτιδήποτε αλλο που είναι επικίνδυνο και σας κάνει να "υποφερετε" ... Δεν συμφωνείτε;
 
Last edited:
Ίσως μια καλή λύση θα ήταν πέρα απο τα μπλοκαρισματα λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης ή βίντεο που δείχνουν κάτι που δεν αρέσει στο σύστημα ή το θεωρεί επικίνδυνο, να φυλακιζονται ή να εκτελούνται σαν έσχατη λύση όσοι έχουν διαφορετική άποψη ή που αμφισβητούν το τέλειο σύστημα οικονομίας, υγείας, κοινωνικής πρόνοιας κλπ κλπ Έτσι θα μπορούσε να απαλλαγεί η ανθρωπότητα απο τα παράσιτα της κοινωνίας και θα φτιάχνατε μια τέλεια κοινωνία, απαλλαγμένη απο ηλιθιους ή οτιδήποτε αλλο που είναι επικίνδυνο και σας κάνει να "υποφερετε" ... Δεν συμφωνείτε;
Ε, είσαι υπερβολικός. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια πολιτεία στο φεγγάρι(συγνώμη αλλά βλέπω το Expanse αυτή την εποχή)
 
Εγώ πάλι νομίζω ότι η κρίση γίνεται ευκαιρία για κάποιους.
Για να μπω σε ένα βιβλιοπωλείο και να πάρω μια γόμα και δυο μολύβια σήμερα έπρεπε να δείξω το πιστοποιητικό το οποίο δύσκολα σκαναριστηκε, μετά έδειξα και ταυτότητα, έγινε η ταυτοποίηση και έπειτα εξυπηρετήθηκα.
Στο μεταξύ θυμάμαι από την αρχη της πανδημίας ότι οι φωστήρες της ενημέρωσης μας ενημερώνουν ότι η ζωή μας δεν θα είναι ίδια από εδώ και πέρα, οι αλλαγές ήρθαν για να μείνουν...
Όπως έμεινε και ο ΕΝΦΙΑ και τα διάφορα επιδόματα ανέχειας μετά την οικονομική κρίση της προηγούμενης δεκαετίας. Όπως έμεινε και η "είδηση" ότι η σύνταξη θα μπει στις 30 του μήνα ,το αυτονόητο δηλαδή για ένα άνθρωπο που δούλευε 40 χρόνια...

Οπότε ναι μεν δεν θα μας τη πέσουν οι εξωγήινοι αλλά μην μου πείτε ότι δεν καταλαβαίνετε ότι ο έλεγχος αυξάνεται με πρόσχημα τη πανδημία. Ότι οι ατομικές ελευθερίες περιορίζονται; Ότι αναδύεται ένας νέος τρόπος (παγκόσμιας;) διακυβέρνησης;

Εκτός αν κάποιος πιστεύει ότι μόλις περάσει η πανδημία θα φύγουν όλα αυτά ,για παράδειγμα το σύστημα καταγραφής και θερμομετρησης στα εμπορικά κέντρα. Αστείο..
Ένα βράδυ έπεσα στο tve σε μια συνέντευξη δύο νεαρών στους οποίους είχαν φυτέψει στο καρπό δοκιμαστικα μια κάρτα barcode για δύο μέρες. Εξιστορουσαν τι ωραία περάσανε και πόσο κρίμα είναι που τώρα θα έπρεπε να τη βγάλουν. Ξένοιαστα και ανέμελα καθώς δεν είχαν επάνω τους ούτε κλειδιά,ούτε πορτοφόλι. Δεν τα χρειάστηκαν...
Ο κάθε συνομοσιολογος λοιπόν που θέλει να κάνει το κομμάτι του, κάπου πατάει και κάνει τη τρίχα τριχιά.
 
Εκτός αν κάποιος πιστεύει ότι μόλις περάσει η πανδημία θα φύγουν όλα αυτά ,για παράδειγμα το σύστημα καταγραφής και θερμομετρησης στα εμπορικά κέντρα. Αστείο..
Γιατί να το κρατήσουν ας πούμε;:μουάχαχα:
 
Γιατί να το κρατήσουν ας πούμε;:μουάχαχα:
Γιατι να πετάξουν, παιδι μου, τόσα θερμόμετρα;!
Ο κάθε συνομοσιολογος λοιπόν που θέλει να κάνει το κομμάτι του, κάπου πατάει και κάνει τη τρίχα τριχιά.
Κατα κανόνα, κάπου με ελλειψη βαρύτητας.
 
Last edited:
Γιατί να το κρατήσουν ας πούμε;:μουάχαχα:
Όποιος κάνει πυρετό θα τον σταμπάρουν και θα τον ελέγχουν /παρακολουθούν μήπως είναι κατά του συστήματος.

Ένα βράδυ έπεσα στο tve σε μια συνέντευξη δύο νεαρών στους οποίους είχαν φυτέψει στο καρπό δοκιμαστικα μια κάρτα barcode για δύο μέρες. Εξιστορουσαν τι ωραία περάσανε και πόσο κρίμα είναι που τώρα θα έπρεπε να τη βγάλουν. Ξένοιαστα και ανέμελα καθώς δεν είχαν επάνω τους ούτε κλειδιά,ούτε πορτοφόλι. Δεν τα χρειάστηκαν...
Τώρα που το λες, δεν είναι άσχημα. Μονίμως ψάχνω που έχω παρατημένα κλειδιά, κινητό, πορτοφόλι. Έχει καταντήσει κουραστικό ενίοτε και αγχώδες.
 
Top