Κόρτο, η Θεανώ είναι μια κοπέλα που ζει στην Πόλη στα γεγονότα του '55 με το πλιάτσικο του τούρκικου όχλου στα μαγαζιά των Ελλήνων στο Πέρα. Πολύ όμορφο βιβλίο και ένα θέμα που το κατέχει η Μαντά, αφού είναι κι η ίδια Πολίτισσα.
Η Θεανώ λοιπόν ήταν το πρώτο βιβλίο της Μαντά που διάβασα και είπα να συνεχίσω με το Σπίτι δίπλα στο ποτάμι. Μετά από αυτό δεν ξαναδιάβασα Μαντά και ούτε σκοπεύω. Με ενοχλεί που κινδυνεύω να θεωρηθώ ψευτο-διανοούμενη, επειδή δεν μου άρεσε ένα βιβλίο της Μαντά - αυτό άραγε δεν αποτελεί αγκύλωση; - γι' αυτό δεν θα συνεχίσω ούτε θα μπω σε λεπτομερή κριτική. Θα πω μόνο ότι δεν είχε τίποτα να μου πει, δεν με άγγιξε καμιά από τις 5 ιστορίες και να αντλούσα και λίγη αισθητική απόλαυση, θα έλεγα πάλι καλά, αλλά δεν...
Η σύγκριση με την Ώστεν είναι εντελώς άκυρη.
Χαίρομαι που πουλάει πολύ και της έχω ήδη ευχηθεί τα καλύτερα μέσω κάποιου άλλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Συμφωνώ με τη φίλη που είπε ότι η Δημουλίδου διαβάζεται πιο άνετα. Το ίδιο έχω νιώσει κι εγώ.
Μακάρι να υπάρχουν όμορφες ελληνικές εκδόσεις, και οι γυναίκες αυτές και άλλες πολλές να μπορούν να πουλάνε και να κρατούνε ευχαριστημένους τους πιο φανατικούς αναγνώστες τους!
Η Αθηνά του Κώστα Καρακάση είναι κορυφαίο! Σε ευχαριστώ που μου το θύμισες, Άμλετ και θα δω κι αυτό που λες για τους Κομνηνούς κάποια στιγμή.
Η Θεανώ λοιπόν ήταν το πρώτο βιβλίο της Μαντά που διάβασα και είπα να συνεχίσω με το Σπίτι δίπλα στο ποτάμι. Μετά από αυτό δεν ξαναδιάβασα Μαντά και ούτε σκοπεύω. Με ενοχλεί που κινδυνεύω να θεωρηθώ ψευτο-διανοούμενη, επειδή δεν μου άρεσε ένα βιβλίο της Μαντά - αυτό άραγε δεν αποτελεί αγκύλωση; - γι' αυτό δεν θα συνεχίσω ούτε θα μπω σε λεπτομερή κριτική. Θα πω μόνο ότι δεν είχε τίποτα να μου πει, δεν με άγγιξε καμιά από τις 5 ιστορίες και να αντλούσα και λίγη αισθητική απόλαυση, θα έλεγα πάλι καλά, αλλά δεν...
Η σύγκριση με την Ώστεν είναι εντελώς άκυρη.
Χαίρομαι που πουλάει πολύ και της έχω ήδη ευχηθεί τα καλύτερα μέσω κάποιου άλλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Συμφωνώ με τη φίλη που είπε ότι η Δημουλίδου διαβάζεται πιο άνετα. Το ίδιο έχω νιώσει κι εγώ.
Μακάρι να υπάρχουν όμορφες ελληνικές εκδόσεις, και οι γυναίκες αυτές και άλλες πολλές να μπορούν να πουλάνε και να κρατούνε ευχαριστημένους τους πιο φανατικούς αναγνώστες τους!
Η Αθηνά του Κώστα Καρακάση είναι κορυφαίο! Σε ευχαριστώ που μου το θύμισες, Άμλετ και θα δω κι αυτό που λες για τους Κομνηνούς κάποια στιγμή.