Νήμα για εφήμερα μηνύματα (που όμως θα μείνουν για πάντα στην καρδιά μας)

Ναι, αλλά απο κάπου πρεπει κάτι να ξεκινήσει, Κριτονιον. Αφενός.
Δεν διαφωνώ καθόλου με την αξιολόγηση @Έλλη Μ . Τουναντίον. Μόνο που όταν γίνουν αυτά που λες
σε αρχική εφαρμογη, και λαθη θα γίνουν, και παραλειψεις θα υπάρξουν, και αντιρρήσεις φυσικά. Ισως δεν αντιλαμβανομαι ακόμη γιατι δεν αφηνουμε ευκολα κάτι να ξεκινήσει και στην πορεία να το επαναξιολογήσουμε, να το βελτιώσουμε, να διαμαρτυρυθούμε κλπ κλπ.
θα πέσουν όλοι πάνω σε αυτούς που πάνε να εφαρμόσουν τη διαδικασία και θα τους φάνε ζωντανούς. Διότι ΔΕΝ θέλει ο περισσότερος κόσμος την αξιολόγηση - αφενός δεν την εμπιστεύεται (όπως είπα αι πριν) αφετέρου είναι η τυραννία των μέτριων .Μας ενοχλεί μόλις κάποιος πάει να ξεχωρίσει. Πέφτουμε να τον φάμε (να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα καλή ώρα). Δεν θαυμάζουμε, δεν αποδεχόμαστε το καλύτερο από εμάς στο χώρο μας. Το κόμπλεξ αυτό είναι ίδιο του λαού μας. Το βλέπεις εύκολα στα σχόλια της απαξίωσης που θα συναντήσεις στα σόσιαλ και στα δημοσιεύματα, για κάποιο κατόρθωμα, κάποια πρόοδο, κάτι καλό.
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Προσωπικό λέσχης
Συμφωνώ με όλη αυτή την δυσαρέσκεια που βγάζουμε από τις λειτουργίες των θεσμών, αλλά τα νομίσματα έχουν δύο όψεις, τα πραγματικά γεγονότα ίσως παραπάνω.
Οι απεργίες, ως τρόπος διαμαρτυρίας, αντιμετωπίζονται και με δυσπιστία ως υποκινούμενες. Δεν αμφισβητώ ότι υπάρχει αυτή η περίπτωση. Επειδή είμαι άνθρωπος που καταλαβαίνω με παραδείγματα, θα αναφερθώ στο περιστατικό του τρένου. Με αφορμή το τραγικό δυστύχημα, βγήκαν στην δημοσιότητα εξώδικα με τα γνωστά προβλήματα που στέλνονταν τα τελευταία χρόνια σε διάφορους αποδέκτες και αντιμετωπίζονταν οι αποστολείς μέσα στα άλλα και ως εγκάθετοι. Κανείς από όλους τους παραλήπτες δεν έδωσε σημασία σε αυτά που γράφονταν..
Με ποιους άλλους τρόπους θα προτείνατε να κινηθούν, πέρα από την απεργία;
 
Με ποιους άλλους τρόπους θα προτείνατε να κινηθούν, πέρα από την απεργία;
Με το ξυλο.
@Πεταλούδα ζουμε το απόλυτο μούδιασμα και την απόλυτη βοϊδότητα τουλάστιχον μια 20ετία, οι σημερινοι 40+ να κραζουν τους σημερινους 65+ για να αναπαραχθει σχεδον αυτούσιο το εργάκι με τους μελλοντικους 60+ και τους σημερινους 20+.
Μωρε, καλά μου τα λεγε εμένα η Φλώρα!
 
Last edited:
Θα παραμεινω υποδειγματικα φρόνιμη, να! ησυχη ήσυχη εδω στη γωνιά μου και δεν θα σχολιασω σε κανενα θεμα! Κιχ δεν θα βγαλω.
Κι ολα αυτα γιατι στα εγκαινια της Λ. δεν εκανες αγιαζμο, @Φαροφύλακας και να τωρα τα αποτελέσματα.
η επιστήμη είναι να ψάχνεις μια μαύρη γάτα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Η φιλοσοφία είναι να ψάχνεις μία μαύρη γάτα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και αυτή να έχει φύγει, και η θρησκεία (βάλε και την Ορθοδοξία μέσα) είναι να ισχυρίζεσαι ότι εσύ τη βρήκες!
Εισαι προβοκατορας και αγκιτατορας. Αλλα θα δεις ποσο θα δεις οταν ερθουμε εμεις στα πραΜατα. (🤗😇)
 
Last edited:
Φιλοσοφική απορία ανδρός (;;;- είναι πολιτικά ορθό να δηλώσω κάτι τέτοιο;) τινός:
Που πάνε τα νήματα όταν διαγράφονται;
ε;
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Το office το θεωρώ κορυφή. Όμως έχει εφαρμογές για τα ανάθεμα. Το Microsoft Store πρώτο και καλύτερο. Είναι δυνατόν η κορυφαία εταιρία λογισμικού να κάνει το store της, όπου θέλει να πουλάει, τόσο χάλια;
 
Το Microsoft Store πρώτο και καλύτερο. Είναι δυνατόν η κορυφαία εταιρία λογισμικού να κάνει το store της, όπου θέλει να πουλάει, τόσο χάλια;
Εχεις επισκεφτει (δηλαδη σερφαρει) το store της;; νομιζα οτι κανεις δεν το κανει πλεον, τα βρισκεις απο αλλου... ωστοσο μπηκα και το ειδα λιτο και απερριτο και περιττο θα συμπληρωσω 🤣 τελευταιο σχολιο: λακωνικο UX
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Δεν είναι κακό να υπάρχουν τέτοια αποθετήρια. Έτσι ξέρεις πως αυτό που θα κατεβάσεις δεν είναι π.χ. πειργαμένο κι επιβλαβές.

Όμως καθυστερεί και γενικά είναι δύσχρηστο. Επίσης, ψάχνεις μια εφαρμογή και σου βγάζει άλλα αντί άλλων (π.χ. οδηγούς της εφαρμογής).
 
Το Teams της Microsoft είναι μια πολύ κακοσχεδιασμένη εφαρμογή.
Φαντάσου δηλαδή να σε υποχρέωναν να την χρησιμοποιείς μαζί με το sharepoint και όλα τις άλλες glitchy υπηρεσίες της M$, όπως γίνεται για κάποιους από εμάς.
Ομολογουμένως, μια φορά είναι πολύ ανώτερο από το εξάμβλωμα που λέγεται Skype και χρησιμοποιούσαμε μέχρι πρόσφατα.
Εκεί να δεις γλέντια...
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Τυχαίνει να είμαι σε ένα πρότζεκτ όπου η ομάδα ήδη χρησιμοποιούσε Teams, ε και μπήκα κι εγώ.

Το καλύτερο, για εμένα, για επικοινωνία σε project, είναι το Slack. Για προγραμματισμό tasks έχει διάφορα. Καλή η Asana.

Για μίτινγκς, νομίζω πως το google meet έχει κάνει τα πράγματα εύκολα. Ούτε zoom, ούτε skype, ούτε τίποτα με λογαριασμό.
 
Δεν ξέρω αν ταιριάζουν εδώ αυτά που θα γράψω. Δεν ξέρω αν είμαι γεροπαράξενος ή ιδιότροπος ή δεν ξέρω γω τι. Και ενδεχομένως θα έπρεπε να το κάνω "γαργάρα" που λένε και να μην ασχοληθώ.

Το θέμα έχει ως εξής: Εδώ κι έναν χρόνο περίπου συνεργάζομαι με ένα project στον Καναδά, το Database of Religious History. Η (κακή, άλλα ας μην το πιάσουμε αυτό τώρα) ιδέα είναι ότι μαζεύονται ερευνητές απ'όλον τον κόσμο και γράφουν entries, δηλαδή καταχωρήσεις για διάφορα θέματα περί θρησκείας. Υπαρχει ενα εκτενέστατο ερωτηματολόγιο στο οποίο απαντάς (Yes, No, Field doesn't Know, I don't know), βάζεις σημειώσεις και βιβλιογραφία. Υπάρχουν κάποιοι editors (μεταδιδακτορικοί) που κάνουν κάποια επιμέλεια στις καταχωρήσεις και όλα καλά.

Τη Δευτέρα έπεσα πάνω σε μια καταχώρηση ελληνίδας υποψήφιας διδακτόρισσας για έναν λόγο ενός συγγραφέα, πάνω στο έργο του οποίου έχω κάνει τη διατριβή μου, έχω δημοσιεύσει και τον μελετώ τα τελευταία 15 περίπου χρόνια.
Η καταχώρηση, εκτός από το ότι ήταν άθλια, ήταν και βαθύτατα προσβλητική, για τους εξής λόγους: 1) κείμενο με google translate (από ελληνικά στα αγγλικά). 2) ανακρίβειες στο κείμενο. 3) παντελής βιβλιογραφική ανεπάρκεια = μόνο 4 γενικά έργα, τα οποία είναι άσχετα με το θέμα, δεν ανέφερε τις κριτικές εκδόσεις στη σχετική καρτέλα των καταχωρήσεων, δεν υπάρχει αναφορά σε μια ντουζίνα τουλάχιστον sites σχετικά με τον συγγραφέα και το έργο του. 5) χάρτης (επειδή χρειάζεται να ορίζεται η γεωγραφική περιοχή που αφορά στην κάθε καταχώρηση) αλλού γι' αλλού.

Πρώτη αντίδραση ήταν να αρχίσω να κάνω challenge κάθε της απάντηση. Η δεύτερη ήταν να γράψω στους editors και να τους βρίσω επειδή δέχτηκαν αυτό το τόσο άθλιο πράγμα. Τρίτη αντίδραση δεν έχω, και υποθέτω ότι θα το κάνω "γαργάρα" στο τέλος. Αλλά με ενοχλεί βαθύτατα και με προσβάλλει βαθύτατα όχι επειδή είναι ένα πεδίο που γνωρίζω καλά και έχω ασχοληθεί, όχι επειδή το επίπεδο είναι απαράδεκτο ή ότι η περι ης ο λόγος συνάδελφος (ή συναδέλφισσα;;;;;) δεν μπήκε στον κόπο να προσπαθήσει να μας πει λίγα περισσότερα. Αλλά επειδή, καθώς αυτά τα entries παίρνουν DOI, μετράνε στο βιογραφικό σαν δημοσιεύσεις. Και φαίνεται ΤΟΣΟ πολύ ότι δεν την νοιάζει η επιστημονική αξιοπρέπεια, παρά μόνο η δημοσιευσοθηρία (sic). Καλά, για τους άλλους που το δεχτήκανε αυτό, τι να πω;
Λυπάμαι πολύ αν είναι αυτό το επίπεδο και κυρίως αν είναι αυτή η νοοτροπία.
 
Τη Δευτέρα έπεσα πάνω σε μια καταχώρηση ελληνίδας υποψήφιας διδακτόρισσας για έναν λόγο ενός συγγραφέα, πάνω στο έργο του οποίου έχω κάνει τη διατριβή μου, έχω δημοσιεύσει και τον μελετώ τα τελευταία 15 περίπου χρόνια.
Η καταχώρηση, εκτός από το ότι ήταν άθλια, ήταν και βαθύτατα προσβλητική, για τους εξής λόγους: 1) κείμενο με google translate (από ελληνικά στα αγγλικά). 2) ανακρίβειες στο κείμενο. 3) παντελής βιβλιογραφική ανεπάρκεια = μόνο 4 γενικά έργα, τα οποία είναι άσχετα με το θέμα, δεν ανέφερε τις κριτικές εκδόσεις στη σχετική καρτέλα των καταχωρήσεων, δεν υπάρχει αναφορά σε μια ντουζίνα τουλάχιστον sites σχετικά με τον συγγραφέα και το έργο του. 5) χάρτης (επειδή χρειάζεται να ορίζεται η γεωγραφική περιοχή που αφορά στην κάθε καταχώρηση) αλλού γι' αλλού.
@ΜιΛάμπρος , φίλε μου, επειδή κινούμαι στον Ακαδημαϊκό χώρο (σε άλλο πεδίο βέβαια) - δεν μου προξενεί καμία έκπληξη αυτό που περιγράφεις. Το (γενικότερο) επίπεδο είναι εντελώς επίπεδο (έως γούβα). Μην πτοείσαι. Εάν κάποιος προσβάλει (η να το πω καλύτερα, εκθέτει) κάποιον, είναι ο καθένας τον εαυτό του!
Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια με τα open-access περιοδικά που πληρώνει ο συγγραφέας για να δημοσιεύσει, ο καθένας δημοσιεύει ότι σκουπίδι να ναι.
 
Last edited:
@ΜιΛάμπρος , φίλε μου, επειδή κινούμαι στον Ακαδημαϊκό χώρο (σε άλλο πεδίο βέβαια) - δεν μου προξενεί καμία έκπληξη αυτό που περιγράφεις. Το (γενικότερο) επίπεδο είναι εντελώς επίπεδο (έως γούβα). Μην πτοείσαι. Εάν κάποιος προσβάλει (η να το πω καλύτερα, εκθέτει) κάποιον, είναι ο καθένας τον εαυτό του!
@ΚρίτωνΓ καλέ μου άνθρωπε, (ευχαριστώ για την απάντηση!) προφανώς ο καθένας εκθέτει τον εαυτό του. Απλά, από ένα σημείο και μετά δεν είναι ανταγωνιστικό, δεν είναι κριτική σε μια κακή προσπάθεια. Είναι θέμα αξιοπρέπειας. Το να κάνει κάποιος μια ακαδημαϊκή "αρπαχτή" δεν είναι απαραιτήτως μεμπτό, ούτε ασύνηθες. Το έχω κάνει κι ο ίδιος (να βγάλεις κάτι που δεν το'χεις δουλέψει όσο θα ήθελες, δεν έψαξες τη βιβλιογραφία όσο θα'πρεπε, έκανες copy-paste μεγάλα κομμάτια από άλλη σου δουλειά κλπ κλπ).
Το να κάνεις κάτι, όμως, σε μια γλώσσα που ξέρεις ότι την διαβάζουν πάρα πολλοί και ότι θα το ελέγξουν επίσης πολλοί, προσωπικά με ξεπερνάει, ακρίβώς επειδή αδυνατώ να κατανοήσω το λόγο που επιλέγει να εκτεθεί τόσο πολύ και τόσο απροκάλυπτα. Τσέκαρα μια από τις τέσσερις βιβλιογραφικές αναφορές της καταχώρησης (επειδή είμαι βλ@μμένο). Είναι το βιβλίο του Peter Brown, The Making of Late Antiquity, πολύ γνωστό και πολύ στάνταρ στους κύκλους των σεσημασμένων θαυμαστών της ύστερης αρχαιότητας. Σε ολόκληρο το βιβλίο δεν αναφέρεται καθόλου το όνομα του συγγραφέα για τον οποίον γίνεται η καταχώρηση!
Γιατί; Πώς φτάσαμε εδώ; Ποιος φταίει που νέοι επιστήμονες αγνοούν τα βασικά της έρευνας;
Παραληρώ, συγγνώμη. Απλά δεν το χωράει ο νους μου.
 
Top