Ομοφυλόφιλοι και Υιοθεσία

Αντέρωτας

Ξωτικό του Φωτός
Προσωπικό λέσχης
Για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω το νομικο πλαισιο πολιτικου γαμου vs συμφωνου συμβιωσης. Νομιζω ομως οτι το 2ο δεν επαρκει για την υιοθεσια παιδιων

Οποτε και επιστρεφουμε στο αρχικο θεμα του νηματος.
 
Last edited:
Για να ειναι ομως επιλογη ενος ζευγαριου πρεπει να υπαρχει και το νομικο πλαισιο που το καλυπτει
 
μεταλλαγμένη, το ''ίση μεταχείριση'' ταυτίζεται κατα σέ με το ''όμοια μεταχείριση'' ; αυτό που κοινωνικά χειραγωγεί μιά μερίδα ανθρώπων, ας πούμε τους ετερόφιλους, μπορεί να χειραφετεί μιά άλλη, ας πούμε τους ομόφιλους ;
και πάλι, όπως σωστά επισημαίνει ο φαροφύλακας, προς τί η γενίκευση ; αυτός έιναι ο λόγος που έκανα στην προηγούμενή μου απάντηση μια σαφή διάκριση ανάμεσα στο ''κοινωνικά'' και το ''προσωπικά''.
βεβαίως και δέν σκέπτονται (ευτυχώς ...) όλοι οι ομόφιλοι το ίδιο, και, ευτυχέστερα ακόμη, δέν δέχονται αναγκαστικά να εγκωβιστούν στην ανελευθερία προτυποποιημένων σχέσεων !
Γενικά, οι έννοιες 'ίσος' και 'όμοιος' δεν είναι ταυτόσημες αλλά δεν καταλαβαίνω, εν προκειμένω, τι εννοείς με την ερώτηση σου. Οσο για την δεύτερη ερωτηση, για να μην επαναλαμβάνομαι, παραπέμπω σε όσα έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση (#134). Για να συνεχίσω όμως λίγο παραπάνω τον συλλογισμό, πιστεύω ότι μια πράξη δεν χαρακτηρίζεται εξ ορισμού σαν αντισυμβατική, συντηρητική ή αντίθετα επαναστατική, αντισυμβατική κτλ αλλά χαρακτηρίζεται σαν τέτοια ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες και δεδομένα. Οπότε ναι, σε μια κοινωνία που εμμένει στο παραδοσιακό πρότυπο 'οικογένεια=άντρας, γυναίκα και παιδιά', το να παντρεύεται ένα γκέι ζευγάρι και να υιοθετεί μάλιστα και παιδί, κόντρα σε όλα τα στερεότυπα και τα εμπόδια και κυρίως κόντρα στην βαθιά ριζωμένη ιδέα ότι το παραπάνω παραδοσιακό πρότυπο είναι το μόνο φυσιολογικό, το λες άνετα κοινωνική χειραφέτηση και επαναστατική πράξη.

Στην αντίθετη περίπτωση που κοινωνικά και νομικά υπάρχει πλήρης αποδοχή των παραπάνω (πχ στην Ολλανδία που εδώ και 15 χρόνια οι γκέι παντρεύονται και μάλιστα με θρησκευτικό γάμο και η κοινωνία είναι απείρως πιο 'μπροστά' σε αυτά και άλλα πολλά θέματα σε σχέση με την Ελλάδα), τοτε συμφωνώ μαζι σου ότι όσοι γκέι παντρεύονται ακολουθούν τις κοινωνικές επιταγές και συμβάσεις όπως ακριβώς και ένα ετεροφυλο ζευγάρι. Καμία αντισυμβατικότητα ούτε επανάσταση δεν υπάρχει εδώ. Απλά - για τους λόγους που έχω ήδη αναφέρει - εμένα το τελευταίο δεν με εκπλήσσει όπως εκπλήσσει εσένα. Ελπίζω τώρα να σε κάλυψα :)


φίλε αντέρωτα, ο γάμος δέν είναι δικαίωμα ΄ ο γάμος είναι μιά επιλογή, που επισφραγίζεται με ένα σύμφωνο δύο ανθρώπων που συγκατατίθενται να δημιουργήσουν οικογένεια κάτω απο πολύ εμπράγματους όρους, ας μή γελιόμαστε. Σε όλες, πλήν των χριστιανικών καθολικών και ορθοδόξων, τις κοινωνίες, ο γάμος δέν είναι κάν μυστήριο - άν και συνήθως η ευχή ενός ιερέως είναι επιθυμητή - και βέβαια, σε όλες υπάρχουν τα απαραίτητα πεζά συμπαρομαρτούντα του γάμου - προίκες, συμφωνίες, συνεισφορές, περιουσιακά. Αυτό όλο το πλαίσιο καθιστά το γάμο μιά απλή συμφωνία ή συμβόλαιο, και τίποτε περισσότερο (άν δεχθούμε βέβαια ότι η αγάπη προϋπάρχει αυτού).
άνθρωποι πραγματικά ελεύθεροι δέν θέλουν και δέν χρειάζονται κατ' αρχήν ούτε τη συναίνεση της κοινωνίας, ούτε την επιβεβαίωση των μαρτύρων, ούτε φυσικά την ευλογία κάποιας εκκλησίας για να ζήσουν μαζί, κι ούτε επιζητούν κάποια εγγύηση πίστης ή σύμπνοιας ή στήριξης απο αλλήλους, διότι τις θεωρούν δεδομένες - ή μήπως διαφωνεί κάποιος στην πρόταση αυτή ;.
βέβαια, ζούμε σε μιά κοινωνία, και υπάρχουν και μερικές νομικής φύσεως υποθέσεις, που απαιτούν αυτή η σχέση να είναι γνωστοποιημένη στην κοινωνία. Έ, γι' αυτό, υπάρχει το σύμφωνο.
ό,τιδήποτε άλλο εκτός αυτού, γάμοι, τελετές, ψευδαισθήσεις συγκινήσεων, θεμιτά βέβαια όλα και κατανοητά, όπως κι άν τα ονοματίσει κανείς, ''ευλογία'', ''ευόδωση'', ''πραγμάτωση'', ''μέθεξη'' ή δέν ξέρω τί άλλο, δέν είναι παρά μιά περιττή συμβατικότητα, συνήθως μάλιστα επιβλαβής και φθαρτική, όπως κι όλες οι συμβατικότητες.
Πίστεψέ με, δεν διαφωνούμε καθόλου ότι ο γάμος είναι μια σύμβαση και τίποτα άλλο. Μια απλή τζίφρα σε ένα χαρτί, που κατοχυρώνει νομικά την σχέση δύο ανθρώπων αλλά δεν προσθέτει τίποτα παραπάνω στην ουσία της μεταξύ τους σχέσης και στην αγάπη που τους δένει. Μάλιστα, για αυτούς ακριβώς τους λόγους (και γιατί βγάζω φλύκταινες με την ιδέα του νυφικού, της μπομπονιέρας, των πεθερικών, του κουμπάρου, του τραπεζώματος μετά την εκκλησία κτλ) έχω καταλήξει ότι δεν θέλω να παντρευτώ αλλά να επιλέξω το σύμφωνο συμβίωσης, αν φτάσει εκείνη η ώρα.
Βέβαια, εδώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τουλάχιστον σήμερα - και παρά τις πολύ θετικές αλλαγές που επέφερε ο νέος νόμος για τα σύμφωνα συμβίωσης - δεν υπάρχει πλήρης εξομοίωση του συμφώνου με τον γάμο. Απ' όσο ξέρω, ακόμα κάποιες φορολογικές ρυθμίσεις δεν εφαρμόζονται σε αυτά τα άτομα λόγω του ότι δεν θεωρείται ότι αποτελούν 'οικογένεια'.
Εκεί που διαφωνώ μαζί σου είναι που καταλήγεις σε γενικεύσεις. Το ότι ένα ετερόφυλο ζευγάρι επιλέγει την συμβατική οδό της γαμήλιας τελετής, δεν σημαίνει ντε και σώνει ότι δέχεται να εγκλωβιστεί σε αυτή την συμβατικότητα στερούμενο την ελευθερία του ή όπως αλλιώς το θέτεις. Κάποιοι πραγματικά θέλουν να το ζήσουν όλο το πακέτο και αν αυτή είναι η ελευθερη επιλογή τους (και δεν το κάνουν για να μην κακοκαρδίσουν γονείς και πεθερικα), δεν βλέπω που είναι το κακό.
 
Αγαπητέ Τοστογιέφσκυ όταν λέω αξιοπρέπεια εννοώ την περίπτωση να αντιμιλάς στον προιστάμενο σου όταν σε μειώνει ηθικά με το να σε προσβάλει άδικα, ρισκάροντας την απόλυση σου.

Τιμιότητα, όταν όλοι κάνουν μία παρανομία κι εσύ αρνείσαι να συμμετέχεις, ακόμη κι αν δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να σ'ανακαλύψουν. Έτσι εξω...αστικά το αντιλαμβάνομαι εγώ.

όσο "μικρός" κι αν είσαι μπορείς να παλέψεις όπως ο Gavin Grimm





https://www.washingtonpost.com/local/education/gavin-grimm-just-wanted-to-use-the-bathroom-he-didnt-think-the-nation-would-debate-it/2016/08/30/23fc9892-6a26-11e6-ba32-5a4bf5aad4fa_story.html


ύστερα ακολουθούν κι οι διασημότητες...


http://www.cnn.gr/style/psyxagogia/story/28176/o-boss-toy-rok-mproys-springkstin-ta-vazei-me-ton-ratsismo-sti-voreia-karolina
 
χμμμμ ... σενιόρας πριόρας ! αγαπητή μεταλλαγμένη, δέν βλέπω πού διαφωνούμε ! δέν βλέπω βέβαια και τη γενίκευση, αφού τόνισα ότι ''εκπλήσσομαι'' ! η υπαγωγή σε ένα κοινωνικό πλαίσιο συντηρητισμού είναι μιά εντελώς θεμιτή επιλογή (ποιός το αρνείται ;) και μπορεί μέν να αποτελέσει μιά πράξη ενοχλητική για μιά μερίδα του κατεστημένου (ποιός το αμφισβητεί, ιδιαίτερα στην περίπτωση ενός γάμου ομοφύλων ;). Εν τούτοις, δέν παύει να είναι υπαγωγή σε ένα κοινωνικό πλαίσιο συντηρητισμού, όπως αποτελεί, κατα τη γνώμη μου, η ΚΆΘΕ μορφή οικογένειας. Εν τάξει, ξέρω, η άποψή μου είναι λίγο εξτρήμ, αυτό είναι όλο !
όσο για την Ολλανδία, είναι μιά ΝΟΜΙΚΑ ιδιαίτερα ανοιχτή στις ατομικές ελευθερίες κοινωνία, κι αυτό μάλιστα αποτελεί παράδοση της χώρας ήδη απο την εποχή μετά τον τριακονταετή πόλεμο, κι όχι μιά απλή επιλογή ελευθεριότητος. Το κατα πόσον οι Ολλανδοί είναι τόσο ελεύθεροι και ανεκτικοί σε προσωπικό επίπεδο, μπορεί να συζητηθεί.

μπού, συμφωνώ ΄ έκανα την αναφορά μου απλώς διότι μιά μεγάλη μερίδα των προοδευτικών κοινωνικά ανθρώπων ή, αν θές, και κομμάτων, έχει εγκλωβισθεί στη μικροαστική ηθική της ''φαμίλιας'' και των ''αρχών'' - αυτή δηλαδή ακριβώς την ηθική, την ανατροπή της οποίας θα πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας, άν θέλουμε την κοινωνική αλλαγή.
 
Αν αρχίσω την ειρωνεία θα φάω σουτ στα μπαμ ή στην τρίτη ανάρτηση καίγομαι; :))))
 
Έχεις φάει κίτρινη πριν κάν μιλήσεις, γιατι αμα ανάψεις θα μας το κάνεις καλοκαιρινό το φόρουμ. :χαχαχα:

Λέγε εσύ οτι σε απασχολεί, πάω να προμηθευτώ ποπ κορν.
 
:μουάχαχα: όχι, ρωτάω στα αλήθεια και περιμένω απάντηση. Νιώθω τον χλευασμό να αναβλύζει από μέσα μου αλλά αν μου πει κάποιος "Άστο να πάει και βουλωσέ το", θα το σεβαστώ. Φορ δε ρέκορντ, τόσες μπιπ μαζεμένες είχα να ακούσω από την τελευταία φορά που κάθησα σε οικογενειακό τραπέζι :φιρουλί:
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
(Γράψε ό,τι θες, απλά, παρακαλώ, μην απαντάς άμεσα στον Τοστογεύσκυ ο οποίος δεν βρίσκεται πια μαζί μας. )
 
Ευχαριστώ! Στους δύο που ήθελα να απαντήσω άμεσα βλέπω πως δεν υπάρχουν πια μαζί μας. Στιλλ, άσε κάτω το ποπ κορν. Πάλι ήρθα αργά στο πάρτι.
 
Last edited:
Στο ποστ μου μιλούσα για τη θρησκευτική δεξιά που θέλει το κράτος να προωθεί 'χριστιανικές αξίες', κλπ. Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι δεν πιστεύω ότι το κράτος πρέπει να επιβάλει κάποιου είδους ‘ηθική’ ή να λέει στους πολίτες τι μπορούν να κάνουν στην ιδιωτική τους ζωή (αν μπορούν ή δεν μπορούν να είναι ομοφυλόφιλοι, κλπ).
Μεταφερω την κουβεντα εδω.

Μαλλον εννοεις η θρησκεια ή καλυτερα η ορθοδοξία.
Τωρα αν εννοεις κάτι τύπους σαν τον Κρανιδιώτη ή τον Καρατζαφέρη είναι άλλη κουβεντα.

Κανενας από τους παραπάνω δεν είναι κράτος!
 

Δούρης

Διαχειριστής
( Διαγράφησαν όλες οι αναρτήσεις από το τρολ κι έπειτα. Λυπάμαι αν χάθηκε κάποιος κόπος. )
 
Εγω προσωπικα ειμαι υπερ και της υιοθεσιας και του γαμου κλπ και γενικα ο,τι δικαιωματα εχουν οι straight θεωρω οτι πρεπει να τα εχουν και οι gay... αλλιως τοτε μιλαμε για διακρισεις και εγω ειμαι κατα των διακρισεων, του ρατσισμου, των στερεοτυπων κλπ... :σαςευχαριστώ:
 
Top