Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές σε διάφορα βιβλια οτι οι συγγραφέις των βιβλίων αναφέρονται σε άλλους συγγραφείς ή σε άλλα γνωστα πρόσωπα για το έργο τους, για να ξεκινήσουν μια σκέψη τους ή να τεκμηριώσουν κάποιο επειχήρημα τους.
Για παράδειγμα στο φάντασμα της αξόδευτης αγάπης της Μάρως Βαμβουνάκης, κάνει επίκληση στην αυθεντία, χρησιμοποιώντας δίαφορους ψυχολόγους και ψυχιάτρους για να διευκρινήσει κάποιους ψυχιατρικόυς όρους. Αναφέρετει για παράδειγμα συχνά στον Φρόυντ. Επίσης έχει αναφερθεί και στον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη και στο έργο του η φόνισσα.
Σε άλλο βιβλίο που έχω συναντήσει κατι παρόμοιο είναι στο Όταν έκλαψε ο Νίτσε του Γίαλομ, που χρησιμοποιεί ένα μέρος του έργου του Φρόυντ και του Νίτσε, που είναι και οι κύριοι πρωταγωνιστές του βιβλίου.
Τέλος ενα άλλο βιβλίο που θυμάμαι είναι η αναφορά στον Γκρέκο του Καζαντζάκη, που παραθέτει κείμενα που μιλάνε για τον Βούδα, τον Νίτσε και τον Λένιν.
Για παράδειγμα στο φάντασμα της αξόδευτης αγάπης της Μάρως Βαμβουνάκης, κάνει επίκληση στην αυθεντία, χρησιμοποιώντας δίαφορους ψυχολόγους και ψυχιάτρους για να διευκρινήσει κάποιους ψυχιατρικόυς όρους. Αναφέρετει για παράδειγμα συχνά στον Φρόυντ. Επίσης έχει αναφερθεί και στον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη και στο έργο του η φόνισσα.
Σε άλλο βιβλίο που έχω συναντήσει κατι παρόμοιο είναι στο Όταν έκλαψε ο Νίτσε του Γίαλομ, που χρησιμοποιεί ένα μέρος του έργου του Φρόυντ και του Νίτσε, που είναι και οι κύριοι πρωταγωνιστές του βιβλίου.
Τέλος ενα άλλο βιβλίο που θυμάμαι είναι η αναφορά στον Γκρέκο του Καζαντζάκη, που παραθέτει κείμενα που μιλάνε για τον Βούδα, τον Νίτσε και τον Λένιν.