Κι εγω βρισκω ατυχή, αλλά λογική τη σύγκριση με τον Τόλκιν. Απο αυτα που είπε ο Φαρός, καταλαβεινει κανεις οτι ο Μάρτιν είναι ένα απο τα "παιδία" του Τόλκιν. Απο κει και πέρα όμως υπάρχουν άπειρα βιβλία επικής φαντασίας που θα μπορούσαν να συγκριθούν με το έργο του Τόλκιν πολύ καλύτερα από ότι ο Μάρτιν, που ακολουθεί διαφορετική φιλοσοφία.
Αυτό που προκαλεί τη σύγχυση είναι οτι τόσο οι ταινίες των Δαχτυλιδιών όσο και η σειρά GoT είναι οι μεγαλύτερες και πιο έντονες παραγωγές φάντασυ που έχουμε δει στην οθόνη τα τελευταία 10 περίπου χρόνια. Θα έλεγε κανείς οτι τα Δαχτυλίδια έκαναν την αρχή, και τώρα χρόνια μετά βλέπουμε το GoT, χωρίς κάτι αξιόλογο ενδιάμεσα. Λογικό είναι να γίνουν συγκρίσεις.
Μάλιστα δεν είναι η μόνη ατυχής σύγκριση: όταν είχε βγει η Τριλογία, την ίδια εποχή εβγαινε και ταινία Χάρρυ Πόττερ. Επειδή και οι δύο παραγωγές ανηκαν γενικότερα στο φάντασυ, και τότε γινοταν συγκρίσεις και το ένα θεωρούταν ανταγωνιστικό του άλλου, παρότι ήταν εντελώς διαφορετικά είδη.
Αυτό που προκαλεί τη σύγχυση είναι οτι τόσο οι ταινίες των Δαχτυλιδιών όσο και η σειρά GoT είναι οι μεγαλύτερες και πιο έντονες παραγωγές φάντασυ που έχουμε δει στην οθόνη τα τελευταία 10 περίπου χρόνια. Θα έλεγε κανείς οτι τα Δαχτυλίδια έκαναν την αρχή, και τώρα χρόνια μετά βλέπουμε το GoT, χωρίς κάτι αξιόλογο ενδιάμεσα. Λογικό είναι να γίνουν συγκρίσεις.
Μάλιστα δεν είναι η μόνη ατυχής σύγκριση: όταν είχε βγει η Τριλογία, την ίδια εποχή εβγαινε και ταινία Χάρρυ Πόττερ. Επειδή και οι δύο παραγωγές ανηκαν γενικότερα στο φάντασυ, και τότε γινοταν συγκρίσεις και το ένα θεωρούταν ανταγωνιστικό του άλλου, παρότι ήταν εντελώς διαφορετικά είδη.