Τώρα που μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα χωρίς να σκέφτομαι ότι γεμίζω σκουπιδάκια τη λέσχη, θέλω να σταθώ σε δύο σημεία από το μωρό της Ρόζμαρυ. Μ'άρεσε που:
1) Σε δύο πολύ μικρά σημεία η Ρόζμαρυ γίνεται δέκτης μιας ελαφριάς επιθετικής διάθεσης από αφροαμερικανούς, παρότι η ίδια είναι πολύ φιλική απέναντί τους.
Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, δεν φαίνεται ότι ο συγγραφέας θέλει να δώσει άσχημη εντύπωση για τους μαύρους, αντιθέτως είναι σαν μας λέει ότι οι λευκοί πληρώνουν για τις αμαρτίες τους. Ένας άλλος λόγος που μ'άρεσαν αυτά τα δύο μικρά σημεία, είναι επειδή τα περιστατικά δεν μας τα λέει, μας τα δείχνει (show, don't tell)
2) Περιέγραψε το μεγαλύτερο ταμπού όλων των εποχών
Την περίοδο μιας γυναίκας. Δεν τρολλάρω, ποτέ δεν τρολλάρω. Όταν υπάρχουν γυναίκες συγγραφείς, που γράφουν για single dads που ντρέπονται να μιλήσουν στις κόρες τους για την περίοδο, γιατί είναι πολύ μάτσο και οι γυναικολογικές συζητήσεις θα τους κάνουν, δεν ξέρω, λιγότερο άντρες; ο Άιρα Λέβιν είναι μια ανάσα φρεσκάδας, και ανάσα φρεσκάδας από το 1967, δεν την περίμενα να σας πω την αλήθεια.