Εγώ θέλω να αναλύσω και ποσώς με ενδιαφέρει το όνομα που θα επιλέξετε. Για μένα το κειμενάκι αυτό αντανακλά το συλλογικό ασυνείδητο της λέσχης.
Λοιπόν, επειδή από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, θα ξεκινήσω ως εξής : διακρίνω δύο πρόσωπα, εκ των οποίων ο ένας είναι ο αφηγητής, που αφηγείται σε α' πρόσωπο. Αν, μάλιστα, τα δύο αυτά άτομα είναι ζευγάρι, τότε έχουμε αφηγήτρια και όχι αφηγητή (εκτός βέβαια αν πρόκειται για γκέι, αλλά έχω βάσιμες υποψίες ότι αυτό σε καμιά περίπτωση δεν εκφράζει το συλλογικό ασυνείδητο της λέσχης).
Οπότε, το φαντάζομαι κάπως έτσι :
Είναι νύχτα δίχως εκείνο το φεγγάρι που την τραβάει ψηλά στα αστέρια κι έπειτα την ρίχνει χωρίς δισταγμό. Ποια όμως; Ποια σκιά την αγκάλιασε παίρνοντας την προς εκεί, παίρνοντάς την για πάντα μακριά από εδώ. Πιστεύω
(λέει η αφηγήτρια στον σύντροφό της) εσύ με δυο λέξεις λαθραίες μπορείς να σκορπίσεις μέσα μου κάθε μικρή και μεγάλη αυταπάτη. Η νύχτα αυτή θα τελειώσει και εμείς δεν μπορούμε παρά να υποκύψουμε στο αδυσώπητο σκοτάδι κι ας μας σκοτώνει. Γεννηθήτω φως είπα, (
συνεχίζει η ίδια, στον εαυτό της τώρα) θέλοντας να αποτινάξω το απειλητικό μοιρογνωμόνιο που μου μετρούσε τη σκοτεινότητα. Κοίτα εκεί! Ένα σκαρπέλο στη θέση του πιάνου. Μια κονκάρδα στον τοίχο, μια τρύπα.
- Tι βλέπεις;
(γυναίκα)
- Βλέπω τους μαύρους κύκνους μήπως κίτρινους;
(άντρας)
- Είσαι τρελός!
(γυναίκα)
- Είναι όμως αλήθεια; ή η τρέλα πάει τάχα στα ρηχά; Χωρίς μαγιό, χωρίς άλλοθι, αλλά με επίγνωση. Κώστα Βουτσά τον έλεγαν εκείνο τον μελισσοκόμο! Συνωνυμία που σου προκαλεί σιχαμένη αηδία! (
άντρας - ποιος άλλος θα έλεγε τέτοιες αηδίες

)
- Αν θέλεις καραμέλες μην με τρελαίνεις, λεμόνι πάρε και μην το σκέφτεσαι. Αναλογίσου όμως τις κρυμμένες, αν με πιστεύεις, αλήθειες. (
γυναίκα)
- Ποιες αλήθειες; (
άντρας)
- Εμένα ρωτάς; Εκείνες που έμειναν γυμνές αλλά αργότερα, εξαιτίας αυτού, τις μπογιατίσαν! (
γυναίκα)
Έπειτα ήρθε μια ψιχάλα που έφερε την βροχή.
- Οι καραμέλες έλιωσαν τώρα. Πάρε γλειφιτζούρια, όχι γλώσσες μα μπαρμπούνια. (ξανά
γυναίκα)